Kärcher WV 75 Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 44 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Kärcher WV 75 Plus op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

monique de clercq 21-09-2014
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Na het poetsen, blijven er strepen. Wat kan de oorzaak zijn ? Het systeem is positief bevonden maar het resultaat is bedenkelijk.

monique de clercq 21-09-2014
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

ik heb nog nooit zoveel strepen gehad als voordien. Ook na oppoetsen geen goed resultaat. Ben vlugger af met mijn oude methode. Jammer.

Loes Thijssen 22-09-2014

Ik denk dat het rubber is beschadigd van je Karcher, is toch vreemd en ontzettend jammer,..dat anderen en ik het niet hebben...! Velen vriendinnen van mij hebben een Karcher, omdat het ze fijn in gebruik is,..geen strepen, niet TE hard duwen en droog.

H.M. Meijdam 19-02-2015

Vergeet de fles met speciale vloeistof!
Het geringe beetje wat je opbrengt met de spray veroorzaakt de strepen, de ramen blijven namelijk te droog en de vloeistof zorgt voor een te snel droogproces.
Ik neem ouderwets een emmer met warm water met daarin een scheut schoonmaakazijn en een paar druppels citroen afwasmiddel.
Ik was mijn ramen in met mijn eigen vachtwisser/wasser (spons kan natuurlijk ook) en maak de ramen droog met de karcher. Langs de randen haal ik een droge oude theedoek en de ramen glimmen zonder strepen als een spiegel.

halmickey 29-05-2014
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Ik heb hier 12 ramen en 2 veluxen in mijn woning dus altijd een hele klus om deze te poetsen, met de karcher wv 75 plus is dit vlugger gebeurd, minder vermoeiend en blinkende ramen. Ik gebruik gewoon mijn microvezeldoekje om mijn ramen nat te maken zoals vroeger en dan met de karcher wv 75 plus erover en met een volgeladen toestel kan ik al mijn ramen gemakkelijk lappen en moet ook niet constant het toestel leegmaken. Had dit reeds vroeger moeten aankopen maar stond er sceptisch tegenover, dus verkeerd gedacht deze keer.

K. de Ceuster 11-05-2012
Geschreven voor: Kärcher WV 75 Plus

Dit is een geweldig apparaat. Ik heb geen natte mouwen meer doordat het water niet langs men armen naar beneden loopt. Geen natte vloer en niet meer slepen met emmer en spons. De klus is op een paar minuutjes helemaal geklaard.